خرید فروش قیمت لوازم یدکی

خرید فروش قیمت لوازم یدکی ماشین در تهران

خرید لوازم یدکی ماشین فروش لوازم یدکی ماشین قیمت لوازم یدکی ماشین در تهران

خرید فروش قیمت لوازم یدکی ماشین در تهران

خرید لوازم یدکی ماشین فروش لوازم یدکی ماشین قیمت لوازم یدکی ماشین در تهران

خرید فروش قیمت لوازم یدکی ماشین در تهران

خرید فروش قیمت لوازم یدکی ماشین در تهران شجاعی 09127706830

بایگانی

شمع ماشین

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۹ ق.ظ

شمع ماشین

همانطور که می دانیم نیروی محرکه خودروهای درون سوز از اشتعال مخلوط هوا و بنزین درون محفظه سیلندر تامین می گردد. شمع خودرو وظیفه مشتعل کردن این مخلوط را توسط ایجاد جرقه بر عهده دارد. در حقیقت وقتی الکتریسته لازم توسط کوئل به شمع ها ارسال می گردد باعث خواهد شد که بین دو الکترود موجود در پایین ترین قسمت شمع جرقه ای تشکیل شود. مخلوط هوا و بنزین که به شدت متراکم شده و آماده اشتعال است با این جرقه منفجر شده و پیستون را به سمت پایین پرتاب می کند.

الکترود های شمع بعد از مدتی تمام شده و شمع کارایی خود را از دست می دهد.قابل ذکر در محفظه احتراق بدلیل مشتعل شدن بنزین و هوا ،دوده و موارد دیگر تولید می گردد که بر سر الکترود ها رسوب می کنند البته شمع ها طوری طراحی شده که باعث می گردد این موائد زائد تحت دمای زیاد بسوزد و رسوب نکند اما به هر حال به مرور زمان رسوب انجام شده و همین امر باعث جلوگیری از ایجاد جرفه می گردد.در نتیجه شمع های باید در زمان مشخصی باید تعویض گردد.

شمع های مختلف موجود در بازار دارای عمر مفید متفاوتی هستند. اما به طور معمول باید هر 50 هزار کیلومتر شمع خودرو را تعویض نمود. همانطور که اشاره شد برخی شمع های دارای عمر مفید 90 هزار کیلومتر به بالا هستند.

برای مشاوره و خرید شمع انواع خودرو تماس بگیرید.

  • فروش لوازم یدکی در تهران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی